VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI
ÚPRAVA PRÁV A POVINNOSTÍ
PLATNÉ PRE VŠETKY PREVÁDZKY V RÁMCI SLOVENSKEJ REPUBLIKY
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI
BUSINNES NUMBER ONE s.r.o.
Článok I.
Zľavnený kupón, zľavneného portálu / objednávka
- Zákazníkovi je na základe objednávky vykonaná služba, ktorú si zákazník objednal a to v stanovenom čase a mieste, ktoré si zvolí samotný zákazník. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu termínu vykonania služby z dôvodu dennej vyťaženosti vykonávania služieb.
- Zákazník je povinný včas vykonať objednávku termínu pre zabezpečenie služby tepovania. V prípade, ak zákazník vykoná objednávku termínu po termíne platnosti kupónu , nebude mu zľavnený kupón zo strany našej spoločnosti akceptovaný. O tomto bude zákazník informovaný pri spracovaní jeho objednávky, s možnosťou vykonania služby s platbou v hotovosti.
- Za neskorú objednávku je zodpovedný zákazník. Zákazník je povinný hneď po zakúpení vykonať on-line rezerváciu na stránke www.centertepovanie.sk v sekcií objednávka. Na stránke www.centertepovanie.sk v sekcií objednávka sú vždy zobrazené voľné i obsadené termíny, kedy je možné vykonať službu.
- Zákazník je povinný predložiť zľavnený kupón pred vykonaním služby, aby zamestnanec zistil, o akú službu sa jedná a čo je predmetom čistenia – tepovania.
- V prípade, ak zákazník stratí, alebo nedohľadá zľavnený kupón, je služba zrušená a považovaná za vykonanú. Opakované tepovanie za nájdený kupón je možné, ale za príplatok 10,- EUR v rámci mesta Košice (dôvodom spoplatnenia je vykonaná cesta k zákazníkovi).
- Zľavnený kupón nie je možné dodatočne poslať emailom, alebo poštou po vykonaní služby. Je potrebné mať ho pripravený k odovzdaniu vo vytlačenej forme . Pokiaľ zákazníkovi služba vykonaná bola a nepredložil kupón zamestnancovi spoločnosti, je zamestnanec oprávnený za účelom zabezpečenia vykonanej služby požadovať zaplatenie vykonanej služby v hotovosti.
- V prípade, ak sa jedná o látku tepovania Teflón, je spoločnosť oprávnená účtovať k predloženému zľavnenému kupónu 50% z cenníkovej ceny (nie z ceny akciovej), a to z dôvodu iného technologického postupu pri tepovaní daného materiálu a použití NANO technológie.
- Platba za dopravu sa účtuje len mimo Košíc nasledovne: je účtovaná jednorazovým poplatkom 10,- EUR nad 15 km do 20 km, nad 20 km je poplatok 10 ,- Eur + 0,50 Eur za každý začatý kilometer. Služba sa vykonáva najviac do vzdialenosti 40 Km od hlavného sídla spoločnosti t.j. Košice, Ľudvíkov Dvor
- V rámci mesta Košice, je doprava v cene kupónu.
- Zamestnanec spoločnosti, je oprávnený v záujme ochrany spoločnosti a zákazníka odmietnuť vykonanie služby.
- Klient zodpovedá za správnosť výberu služby v sekcií objednávka na základe zľavneného kupónu. V prípade ak klient nevyberie službu akú si objednal a bola by mu vykonaná služba nižšieho rozsahu ako si objednal v tom prípade nie je možné poskytnú nápravu k programu. V prípade ak je zákazníkovi poskytnutá služba nad rámec objednanej služby, je klient povinný rozdiel doplatiť obsluhe.
- Zamestnanec spoločnosti, môže odmietnuť vykonanie služby u zákazníka, aj v prípade ak zamestnanec nadobudne presvedčenie, že zákazník je nepríjemný, podgurážený, alebo inak sa zákazník javí ako nebezpečný alebo problémový. Tlačidlo odmietnuté sa môže použiť aj v prípadoch keď má zamestnanec podozrenie, že služba nebude vykonaná v 100% kvalite z dôvodu zanedbania zo strany zákazníka.
- Ak zákazník nie je v objednanom čase vykonania služby doma, nesprístupní predmet k čisteniu, zľavnený kupón zákazníkovi prepadá v plnej výške (z dôvodu zabezpečenia dopravy personálu). Takto stornovaný kupón nie je možné opätovne použiť na službu tepovania.
Článok II.
Objednávka služieb / zákazník bez zľavneného portálu
- Zákazníkovi je na základe objednávky vykonaná služba, ktorú si zákazník objednal, a to v stanovenom čase a mieste, ktoré si zvolí samotný zákazník. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu termínu vykonania služby z dôvodu dennej vyťaženosti vykonávania služieb, prípadne z dôvodu technickej poruchy na zariadení.
- Zákazník je povinný včas vykonať objednávku termínu pre zabezpečenie služby tepovania minimálne 48 hodín pred uskutočnením služby, avšak na základe voľných termínov, ktoré sú zobrazené na internetovej stránke spoločnosti www.centertepovanie.sk sekcia objednávka – prehľad voľných termínov. V deň objednania služby je možné vykonať v ten istý deň službu iba v ojedinelých prípadoch, o čom musí rozhodnúť nadriadený pracovník operačného strediska Bratislava, alebo Česká republika. O tomto úkone však bude zákazník informovaný emailom alebo SMS správou, prípadne inými komunikačnými kanálmi.
- V prípade, ak zákazník požaduje vykonať služby tepovania, upratovania, alebo čistenia od našej spoločnosti, je potrebné vykonať on-line rezerváciu na stránke www.centertepovanie.sk v sekcií objednávka. Na stránke www.centertepovanie.sk sú vždy zobrazené voľné / obsadené termíny, kedy je možné vykonať službu, a to priamo v objednávkovom formulári .
- V prípade, ak sa jedná o látku tepovania Teflón, je spoločnosť oprávnená účtovať k vyúčtovanej cene + 50% z cenníkovej ceny (nie ceny akciovej), a to z dôvodu iného technologického postupu pri tepovaní daného materiálu, kde sa požíva NANO technológia.
- Platba na faktúru je možná, len ak má klient s našou spoločnosťou uzatvorenú exkluzívnu zmluvu, a prebehli medzi našimi spoločnostiam i minimálne 3 obchodné operácie. Exkluzívnu zmluvu parafuje riaditeľ strediska.
- Ak zákazníkovi nebol vydaný PPD, bude zákazníkovi doručená faktúra a PPD doklad prostredníctvom pošty do 14 dní od vykonania služby. Doklad o zaplatení sa však doručuje z pravidla zákazníkovi v elektronickej podobe na kontaktný e-mail, ktorý uviedol zákazník v objednávke.
- Doklad o zaplatení je zväčša zákazníkovi vystavený prostredníctvom PCS systému spoločnosti a je zákazníkovi doručený bezprostredne po vykonaní služby na kontaktný e-mail.
- Doklad o zaplatení sa považuje za plnohodnotný doklad podľa platných zákonov SR.
- Platba za dopravu sa účtuje len mimo Košíc nasledovne: je účtovaná jednorazovým poplatkom 10,- EUR nad 15 km do 20 km, nad 20 km je poplatok 10 ,- Eur + 0,50 Eur za každý začatý kilometer. Služba sa vykonáva najviac do vzdialenosti 40 Km od hlavného sídla spoločnosti t.j. Košice, Ľudvíkov Dvor
- Službu je možné poskytnúť aj vo vzdialenosti nad 40 Km, v prípade ak je objednávka nad 300,- EUR
- V rámci mesta Košice, je doprava v cene objednanej služby.
- Zákazníkovi sa odporúča platba hotovosť – po vykonaní služby na mieste, platba on-line., platba kartou na mieste, alebo on-line kartou. V prípade platby hotovosť je potrebné mať pripravené finančné prostriedky za služby presne, a to z dôvodu, že zamestnanci nenosia veľkú hotovosť z dôvodu bezpečnosti. Prípadne môže klient vykonať platbu on-line po potvrdení objednávky našou spoločnosťou. Zákazník, ktorý sa rozhodne pre platbu on-line, alebo on-line kartou získa zľavu 5% z celkovej ceny.
- Platobné metódy pri objednávke sú: Hotovosť, , platba on-line platobnou kartou, platba na faktúru – splatnosť 7 dní, zľavnený kupón, darčeková poukážka, dobierka.
- Zamestnanec spoločnosti, je oprávnený v záujme ochrany spoločnosti a zákazníka odmietnuť vykonanie služby.
- Klient zodpovedá za správnosť výberu služby v sekcií objednávka , ktorú potrebuje vykonať. V prípade ak klient nevyberie službu akú si objednal a bola by mu vykonaná služba nižšieho rozsahu ako si objednal v tom prípade nie je možné poskytnú nápravu k programu. V prípade ak je zákazníkovi poskytnutá služba nad rámec objednanej služby, je klient povinný rozdiel doplatiť obsluhe.
- Zamestnanec spoločnosti, môže odmietnuť vykonanie služby u zákazníka, aj v prípade ak zamestnanec nadobudne presvedčenie, že zákazník je nepríjemný, podgurážený, alebo inak sa zákazník javí ako nebezpečný alebo problémový. Tlačidlo odmietnuté sa môže použiť aj v prípadoch keď má zamestnanec podozrenie, že služba nebude vykonaná v 100% kvalite z dôvodu zanedbania zo strany zákazníka.
- Ak zákazník nie je v objednanom čase vykonania služby doma, nesprístupní predmet k čisteniu, zaplatená suma za službu zákazníkovi prepadá v plnej výške (z dôvodu zabezpečenia dopravy personálu). Platba sa zákazníkovi nevracia späť. Zákazník je povinný včasne informovať personál, že sa nebude nachádzať v uvedený čas doma.
Článok III.
Všeobecné informácie k objednávke a službe
- Objednávku je možné vykonať len on-line prostredníctvom stránky www.centertepovanie.sk sekcia objednávka, telefonická objednávka je prípustná len v prípade technických problémov s internetom, prípadným nefunkčným on-line rezervačným systémom. Ak je zákazník novým zákazníkom a objednáva si naše služby prvý krát je povinný vykonať objednávku on-line. Ak služby využíva pravidelne, je možné službu objednať aj telefonicky na zákazníckej linke 02/21025936 voľba číslo 1.
- Platba je možná na základe : hotovosť, zľavnený kupón, darčeková poukážka, , faktúra splatnosť 7 dní (len pre exkluzívnych klientov)
- Pri platbe on-line platbou alebo on-line platbou kartou po vykonaní objednávky získa klient 5% zľavu na naše služby už pri prvom objednaní služieb.
- Zákazník si môže služby aj predplatiť. A to platbou v hotovosti, alebo spôsobom a platobnou metódou uvedenou v článku III. odsek II.
- Služba môže byť vykonaná aj skôr, ako je stanovený čas v objednávke zákazníka, avšak maximálne 60 minút pred časom, ktorý si zvolil zákazník.
- Zamestnanec môže klientovi pred vykonaním služby zaznačiť aj meškanie, ktoré zamestnanec stanový na čas od 10 do 90 minút.
- Meškanie stanovuje zamestnanec podľa faktických okolností a to tak, aby čas meškania sa nemusel predlžovať.
Článok IV.
Práva a povinnosti zamestnanca spoločnosti
- Zamestnanec spoločnosti, ktorý vykonáva služby tepovania, môže odmietnuť tepovanie u zákazníka, taktiež môže odmietnuť vykonať službu tepovania motorového vozidla alebo aj iné služby, ktoré spoločnosť vykonáva ak nadobudne presvedčenie o tom, že zariadenie, ktoré sa ma čistiť, tepovať alebo poskytovať inú službu je umiestnené v bytovke, kde nie sú zabezpečené sociálne návyky, prípade ak zistí, že v bytovke, domácnosti sa nachádzajú ploštice, blchy, prípadne iní škodcovia, ktorí sú prenášateľní z priestoru do priestoru, prípadne je problém zamorenia v motorovom vozidle, alebo pri plnení klimatizácie zistí, že vozidlo je po havárií a hrozí únik, alebo havária na klimatizačnom okruchu.
- Zamestnanec je tiež oprávnený odmietnuť tepovanie v domácnosti, alebo tepovanie motorového vozidla, či plnenie klimatizácií alebo iné služby, ktoré spoločnosť poskytuje, ak nadobudne presvedčenie, že môžu byť ohrozené záujmy a dobré meno spoločnosti BUSINESS NUMBER ONE s.r.o., alebo z dôvodu, že zákazník je agresívny. Zamestnanec taktiež môže bez uvedenia dôvodu odmietnuť vykonanie služby. Dôvod uvedie svojmu nadriadenému.
- Zamestnanec ak odmietne vykonať službu uvedené podľa článku IV. Odsek I. a II., je povinný zákazníka poučiť a to tak, aby zákazník vedel, ako má postupovať.
- Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu termínu tepovania aj po predchádzajúcom potvrdení termínu, a to z dôvodov poruchy stroja, meškania viac ako 60 minút, dezinfekcie zariadenia, prípadne zlého počasia (to platí pri tepovaní motorových vozidiel) ale aj pri iných okolnostiach, ktoré vedú k nevykonaniu služby (odstávka vody, odstávka elektrickej energie, odstávka PCS systému, alebo jeho výpadok v rámci spoločností a iné okolnosti brániace výkonu služby.
- Zamestnanec spoločnosti, môže odmietnuť pristavené motorové vozidlo k tepovaniu a to z dôvodov: zlý technický stav, vozidlo je v dezolátnom stave, prípadne iné záležitosti, ktoré vedú zamestnanca k presvedčeniu, že by predmet – vozidlo nebolo správne vytepované. Zamestnanec stanovisko o odmietnutí vozidla nemusí zákazníkovi odôvodňovať. Týmto právom chráni záujmy seba a záujem spoločnosti BUSINESS NUMBER ONE s.r.o.
- Zamestnanec spoločnosti je povinný hájiť záujmy spoločnosti a konať tak aby záujmy spoločnosti a meno zamestnanca bolo zachované.
Článok V.
Práva a povinnosti zákazníka
- V prípade, ak zákazník vie, že má znečistený – napadnutý nábytok škodcom, a i napriek tomu zavolá a objedná si službu tepovania našej spoločnosť, a spoločnosť ( zamestnanec) zistí, že predmet je napadnutý škodcom , prepadá mu zľavnený kupón alebo hotovosť (krátená podľa tabuliek- cestovné a podobne) v plnom rozsahu a služba mu vykonaná nebude.
- V prípade, ak zákazník mal v minulosti škodcov, roztoče a preukáže dostatočne zamestnancovi spoločnosti, že vykonal deratizáciu (dezinfekciu) certifikovanou spoločnosťou (doloží potvrdenie) bude mu služba poskytnutá, nakoľko je predpoklad, že certifikovaná spoločnosť vyhubila škodcov deratizáciou.
- V prípade, ak zákazník nie je v uvedený dátum a čas doma, na kedy bol objednaný, a túto skutočnosť neoznámi telefonicky alebo elektronicky minimálne jednu hodinu pred vykonaním služby v tom prípade mu služba prepadá. Službu je možné opätovne vykonať za doplatok 10,- EUR (dôvod je cestovné).
- Zákazník je upovedomený v deň vykonania služby SMS správou o tom, že sa mu bude v danej hodine vykonávať služba tepovania.
- Zákazník berie na vedomie, že pokiaľ čalúnený nábytok nie je často a pravidelne ošetrovaný (tepovaním, čistením) je problematické vyčistiť predmet do takého stavu, ako si zákazník predstavoval. Zákazníkovi je po ukončení čistenia odporúčaný postup ošetrovania a pravidelnej údržby. Zákazník berie na vedomie a podpisom protokolu prehlasuje, že bol oboznámený.
- Zákazník podpisom protokolu, prehlasuje, že neprenáša vady na spoločnosť a zamestnanca a taktiež prehlasuje, že nevznikli žiadne poškodenia na majetku zákazníka po vykonaní služby čistenia.
- Zákazník je povinný si predmet čistenia skontrolovať, podpisom protokolu o vykonaní služby zákazník prehlasuje, že predmet čistenia skontroloval a nemá výhrady. Tým tiež prehlasuje, že nedošlo k poškodeniu na predmete čistenia. Dodatočné nahlásenie o možnom vzniku poškodenia sú neprípustné.
- Neprípustnosť dodatočného oznámenia o vzniknutej vade na predmete čistenia je považovaná za neakceptovateľnú z dôvodu, že poškodenie si mohol zákazník privodiť sám. Zákazník je preto povinný na výzvu zamestnanca spoločnosti prekontrolovať stav predmetu po čistení. Ak predmet po čistení neprekontroluje považuje sa podpisom protokolu za to, že tak učinil.
- V prípade, ak zákazník úmyselne spôsobí škodu na svojom majetku a privodí tak zodpovednosť na našu spoločnosť, je týmto protokolom vylúčené. Klient podpisom protokolu prehlasuje, že služba bola vykonaná a nedošlo k žiadnym poškodeniam, ktoré by mohli viesť k pochybnosti vykonania služby.
- Zákazník je pri objednaní služieb povinný informovať o tom, aká služba sa mu má vykonávať a ako bude prebiehať platba (hotovosť, kupón, faktúra, karta, on-line, VIAMO a iné).
- Ak zákazník neuvedie, aká služba mu má byť vykonaná, spoločnosť neberie zodpovednosť za prípadnú komplikáciu. Klient podpisom protokolu súhlasí neoddeliteľne aj s reklamačným poriadkom spoločnosti a prehlasuje, že bol patrične informovaný a poučený.
- Klient podpisom protokolu prehlasuje, že predmet čistenia, si dôkladne skontroloval a na znak súhlasu bez výhrad podpisuje protokol o vykonaní služby. V prípade ak zistí poškodenia alebo iné záležitosti je zodpovednosť zamestnanca, alebo spoločnosti vylúčená, čo klient podpisom potvrdzuje.
- Klient je povinný pri on-line objednávke vybrať všetky služby, ktoré požaduje aby boli v daný termín objednania vykonané. Pokiaľ nezadá službu, je povinný o nej informovať telefonicky bezprostredne po vykonaní on-line objednávky, najneskôr v deň pred dňom vykonania služby.
- Zákazník je povinný zaistiť domáce zvieratá a to tak aby nedošlo k ublížení na zdraví zamestnanca, alebo k poškodeniu zariadenia spoločnosti.
- Zákazník je povinný v prípade tepovania v domácnosti poskytnúť vodu pre čistenia ako aj elektrickú energiu bez nároku na odmenu alebo platbu.
- Zákazník je povinný pri pristavení motorového vozidla na plnenie klimatizácie alebo na tepovanie vybrať z motorového vozidla všetky cennosti a hodnotné veci. Spoločnosť ani zamestnanci nezodpovedajú za stratu alebo odcudzenie.
- Odcudzenie alebo vina zo strany zákazníka na spoločnosť je vylúčená článkom číslo V. odsek XIII.
Článok VI.
Reklamácia
- Reklamáciu je možné poskytnúť len v prípade, že zákazník najneskôr do 24 hodín (v ojedinelých prípadoch do 48 hodín) od vykonania služby oznámi túto skutočnosť našej spoločnosti.
- Reklamácia sa vzťahuje len na predmet čistenia a povrch čistenia. Reklamácia sa nevzťahuje na prípadne poškodenia, ktoré si klient mohol spôsobiť sám, čo je vylúčené predchádzajúcim článkom týchto všeobecných obchodných podmienok.
- Reklamácia nie je akceptovaná, ak zákazník si spôsobil (privodil) škodu sám, a to tak, že nerešpektoval pokyny zamestnanca našej spoločnosti a pokyny, ktoré boli zákazníkovi dané po čistení predmetu.
- Zákazník protokolom o vykonaní služby tepovania, prehlásil, že služba mu bola vykonaná podľa požiadaviek zákazníka. Nemá výhrady voči vykonávanej službe a plne súhlasí s vykonanou službou. Čo na znak súhlasu podpisuje a prehlasuje svojim podpisom dobrovoľne bez nátlaku na protokol o vykonaní služby.
- Spôsob reklamácie je upravený nasledovne na všetky ponúkané služby. V prípade ak klient prevzal predmet po tepovaní podpisom protokolu, a všimne si nedostatok po vyschnutí predmetu po tepovaní je povinný do 24 hodín od vykonania – prevzatia predmetu po tepovaní (v ojedinelých prípadoch do 48 hodín) oznámiť túto skutočnosť prostredníctvom stránky www.centertepovanie.sk sekcia objednávka – nová reklamácia, a to zadaním čísla objednávky (číslo z protokolu o vykonaní služby). Následne bude u klienta (v prípade ak sa jedná o tepovanie v domácnosti) vykonaná obhliadka pracovníkom, ktorý buď povolí reklamáciu, alebo reklamáciu zamietne ako nedôvodnú. V prípade ak sa jedná o vozidlo, klient prístavy vozidlo pred pobočku – prevádzku, kde sa vykonáva tepovanie motorových vozidiel. V prípade ak pracovník reklamáciu uzná vykoná fotografický záznam do karty zákazníka a dohodne zo zákazníkom náhradný termín tepovania.
- Reklamácia sa vzťahuje len na predmet čistenia, nevzťahuje sa na poškodenie predmetu, ktoré si zákazník všimne, alebo ktoré si zákazník mohol spôsobiť sám. Vylúčenie zodpovednosti je upravené v predchádzajúcom článku týchto všeobecných obchodných podmienok.
- Reklamácia zákazníka, ktorá je zadaná prostredníctvom PCS systému na stránke www.centertepovanie.sk je spracovávaná na centrále spoločnosti Bratislava, kde je vyhodnotená reklamácia zákazníka. V prípade ak zamestnanec prevádzky zadá reklamáciu zo zákazníkom, kde určí zákazníkovi termín vykonania reklamácie, nie je tento termín pre zákazníka záväzný, nakoľko o tomto termíne rozhodne až samotné oddelenie reklamácií v Bratislave o čom je klient informovaný SMS správou s prideleným EIDK číslom.
- Reklamácia je vykonávaná ak je schválená a oprávnená: spôsobom : 1. Opravná reklamácia – prečistí sa len postihnuté miesto predmetu, kde bol zistený nedostatok. 2. Opravná reklamácia – vyčistí pretepuje sa celý predmet tepovania. 3. Opravná reklamácia – vrátenie peňazí. Klient za 1 a 2 reklamáciu neplatí ani nedopláca žiadne finančné prostriedky.
- V prípade zadania reklamácie zákazníkom, je zákazníkovi poslane na jeho kontaktný e-mail tlačivo, ktoré je zákazník povinný vypísať, a zaslať na oddelenie reklamácií do Bratislavy, následne bude zákazníkovi pridelené EIDK číslo, pod ktorým je evidovaná klientova reklamácia.
- Reklamačné tlačivo, alebo tlačivá, ktoré spadajú pod centrálu spoločnosti – oddelenie likvidácií a žiadosti môže klient odovzdať aj na najbližšej pobočke spoločnosti, kde nadriadený pracovník – vedúci prevádzky, alebo riaditeľ prevádzky zadá tlačivo do systému a následne ho naskenuje do systému o čom príde zákazníkovi SMS správa s prideleným EIDK číslom.
- EIDK číslo je číslo, pod ktorým je žiadosť, alebo reklamácia zákazníka evidovaná.
- Zákazník je povinný zaslať uvedené tlačivo do 7 dní od telefonického oznámenia nedostatku. Alebo je povinný tlačivo doručiť do 7 dní osobne na najbližšiu prevádzku.
- Tlačivá alebo žiadosti nie je možné posielať elektronicky, alebo e-mailom a musia byť doručované v origináloch.
- Zákazník si dané tlačivo – Reklamácia I. a reklamácia II. vie stiahnuť aj na stránke www.centertepovanie.sk sekcia na stiahnutie (spodná lišta internetovej stránky)
- V prípade ak je zákazník informovaný o nedostatkoch pracovníkom napríklad (krv, škvrna, ktorú nie je možné dostať z vozidla nijakým spôsobom, alebo nedostatok pri ktorom nie je možné tepovaním vykonať nápravu), je klient o tejto skutočnosti informovaný a na túto skutočnosť sa reklamácia nevzťahuje. Táto skutočnosť, je zapísaná do protokolu o vykonaní služby a klient podpisom protokolu plne súhlasí, že bol informovaný. Zamestnanec túto skutočnosť uvedie do karty zákazníka v časti – nová poznámka zamestnanca.
- Reklamácia sa nevzťahuje ani na odmietnutie vykonania služby zamestnancom podľa článku IV. Odsek III, kedy má zamestnanec právo odmietnuť vykonať službu v plnom rozsahu.
- Reklamácia sa taktiež nevzťahuje zákazníkovi na zápach vo vozidle, pokiaľ bol klient informovaný o zrušení termínu pre zlé počasie, no i tak trvá aby mu služba vykonaná bola. Túto skutočnosť zamestnanec uvedie v protokole o vykonaní služby ako aj do karty zákazníka a klientovi tak padá záruka a možnosť reklamácie.
- Reklamácia k vráteniu peňazí je podriadená vypísaním vrátky (žiadosť o vrátku finančných prostriedkov ), ktorá je dostupná na našej internetovej stránke www.centertepovanie.sk sekcia na stiahnutie (spodná lišta internetovej stránky). Vypísanú a podpísanú vrátku je potrebné zaslať na adresu reklamačného oddelenia do Bratislavy a to do 7 dní od kedy sa klient dozvedel, že mu služba vykonaná nebude, prípadne je možné žiadosť odovzdať na najbližšej pobočke spoločnosti.
- V prípade ak sa jedná o zľavnený kupón a klientovi služba vykonaná nebola je klient povinný požiadať o vrátenie finančných prostriedkov spoločnosť, ktorá mu zľavu poskytla – predala a to v prípade ak spoločnosť BUSINNES NUMBER ONE s.r.o. nevykonalo reaktiváciu kupónu – teda neoznačila kupón zákazníka ako použitý. O tejto skutočnosti je klient dostatočne informovaný a usmernený personálom spoločnosti.
- V prípade ak si klient túto svoju povinnosť – možnosť nesplní prepadá mu nárok na vrátenie peňazí v plnej výške.
- Z vrátky finančných prostriedkov nie je možné vrátiť cenu za dopravu , pokiaľ bola klientovi účtovaná.
- V prípade ak sa jedná o platbu zľavneným kupónom a ten nie je našou spoločnosťou označený ako použitý a teda zákazník žiada poskytovateľa zľavy o vrátenie finančných prostriedkov. Naša spoločnosť vráti klientovi finančné zdroje len v tom prípade ak zľavnený kupón bol označený ako použitý, a to ponížením ceny zo zľavneného kupónu o províziu, ktorá prepadla v prospech zľavneného portálu.
- Reklamácia na vrátenie peňazí sa nevzťahuje taktiež na termín vykonania služby. Ak si zákazník zvolí termín vykonania služby na deň a hodinu a vozidlo nepristaný, prípadne nie je k dispozícií doma a túto skutočnosť neoznámi minimálne 60 minút pred vykonaním služby mu zľavnený kupón, prípadne platba on-line prepadá v plnom rozsahu tak ako keby bola služba poskytnutá. Každý zákazník je informovaný v deň vykonania služby SMS správou, že sa mu v daný deň bude vykonávať služba tepovania či iná služba, ktorú poskytuje spoločnosť.
- Naša spoločnosť nenesie zodpovednosť za nedodržanie všeobecne platných obchodných podmienok spoločnosti. Klient odoslaním on-line objednávky súhlasí neoddeliteľne z každým bodom uvedeným v týchto obchodných podmienkach.
Článok VII.
Odovzdanie predmetu po čistení
- Zákazníkovi je po vykonaní služby odovzdaný protokol o vykonaní služby, na ktorom je uvedené meno zákazníka, adresa vykonania služby, predmet tepovania, počet kusov, farba, použitý stroj, použitá chémia, meno pracovníka, ktorý službu vykonával ako aj podpis zamestnanca – supervízora, ktorý dohliadol na kvalitu vykonanej služby pred odovzdaním predmetu po čistení, čas a dátum vykonania služby.
- Protokol o vykonaní služby slúži ako doklad pre zákazníka a doklad pre spoločnosť za účelom ochrany spoločnosti a zamestnancov, prípadne pre iné orgány, ktoré môžu z úradnej moci tento doklad požadovať na základe planej legislatívy a zákonov Slovenskej republiky.
- Pri tepovaní kusového koberca, ktorý sa tepuje u nás v spoločnosti, ktorý je od zákazníka odvezený a dovezený, je zákazníkovi pri preberaní koberca/ kobercov odovzdaný protokol o prevzatí koberca, kde je uvedené meno , adresa zákazníka, počet odobratých kobercov, a dátum a čas, kedy koberec / koberce majú byť zákazníkovi vrátené.
- Po prevzatí koberca / kobercov, je predmet čistenia odovzdaný zákazníkovi do 24 hodín od prevzatia. Zákazník je kontaktovaný telefonicky pred doručením.
- Klient podpisom protokolu o vykonaní služby prehlasuje, že služba mu bola vykonaná v súlade s jeho objednávkou.
Článok VIII.
Tepovanie motorového vozidla
- Objednanie sa na službu tepovania motorového vozidla je z pravidla on-line prostredníctvom našej internetovej stránky www.centertepovanie.sk sekcia objednávka – nová objednávka auto
- Platba za objednanú službu tepovania motorového vozidla je hotovosť, on-line platba z poskytnutím 5 % zľavy, on-line platba kartou zo zľavou 5% z ceny, faktúra VIP zákazník, alebo zľavnený kupón, či darčeková poukážka našej spoločnosti, VIAMO a iné.
- Motorové vozidlo sa z pravidla tepuje (čistí) v našich priestoroch na Rastislavova 104, Košice. Prevádzka a riaditeľstvo spoločností.
- Pokiaľ má zákazník veľkú objednávku (tepovanie 3 a viac motorových vozidiel) je možné službu vykonať aj v priestoroch zákazníka za predpokladu, že zákazník vie zabezpečiť teplú vodu, elektrickú energiu a svetlo.
- Vozidlo je potrebné po objednaní sa na určitý čas dostaviť pred naše priestory presne v určenú hodinu. V prípade, ak klient mešká 15 minút, je mu termín vykonania služby zrušený automaticky systémom PCS . Za poplatok 5,- EUR je možné dohodnúť si nový termín
- Tepovanie motorových vozidiel prebieha z pravidla každý pracovný deň (mimo sviatkov) od 08:00 – 17:00 hod.
- V prípade zlého počasia si spoločnosť vyradzuje právo na zrušenie (presunutie termínu tepovania) na iný deň, so zachovaním času, prípadne čas prispôsobí požiadavkám zákazníka.
- Trvanie služby tepovania motorového vozidla závisí od toho, aký program si zákazník zvolí. Štandardne je trvanie komplet tepovania cca 2 hodiny.
- Zákazník je informovaný po ukončení – vykonaní služby tepovania vozidla SMS správou prípadne telefonicky, aby si vozidlo prišiel prevziať.
- Zákazník nemá prístup, a je vylúčené, aby sa zdržiaval v priestoroch, počas vykonávania služby, a to z dôvodu bezpečnosti.
- Zákazník je povinný pri odovzdaní vozidla odovzdať aj kľúče vozidla, pre prípad preparkovania.
- Zákazník je povinný pred pristavením vozidla skontrolovať vozidlo, nenechávať vo vozidle žiadne predmety (autosedačka, cennosti, prípadne prepravovaný tovar), to neplatí pre povinnú výbavu vozidla.
- V prípade, ak zákazník nevyloží uvedené predmety podľa bodu XII, spoločnosť má právo na účtovanie, a to manipuláciu a úschovu jednorazový poplatok 5,- EUR
- Zákazník je povinný skontrolovať pred pristavením vozidla, či nemá na sedadlách natiahnuté poťahy. V prípade, ak má na sedadlách vozidla natiahnuté poťahy, je obsluha oprávnená odmietnuť vykonať službu. Ak zákazník trvá na tom, aby služba bola urobená a aby obsluha dala poťahy dole, je tento úkon spoplatnený jednorazovým poplatkom 10,- EUR.
- Obsluha pri preberaní vozidla od zákazníka je povinná informovať SMS správou zákazníka, že prevzala motorové vozidlo od zákazníka. Do protokolu, ktorý klient podpisuje pri preberaní vozidla po vykonaní služby vyznačí úkony, ktoré sa vykonali, a to buď na základe kupónu, alebo podľa toho čo klient požaduje. Protokol slúži, ako doklad o poskytnutí predmetu a jeho odovzdaní na čistenie. Do protokolu sa tiež zaznačia chyby vozidla, aby bolo možné vylúčenie zodpovednosti. Tento proces môže byť nahradený aj odoslaním SMS správy zákazníkovi s informáciou, že zamestnanec spoločnosti prevzal predmet k čisteniu.
- Obsluha je povinná skontrolovať vozidlo pri preberaní od zákazníka a zaznačiť nedostatky.
- Obsluha je odo dňa 24.06.2016 povinná každé jedno vozidlo, ktoré prišlo na vykonanie služby do našich priestorov vyfotografovať a to fotoaparátom, ktorý sa nachádza na prevádzke. Fotograficky záznam spočíva v ochrane a dôkaze o pristavení vozidla a taktiež slúži na preukázanie nedostatkov.
- Fotograficky záznamom sa fotografuje vozidlo pred vykonaním služby a aj po vykonaní služby a to nasledovne.: 1 fotí sa ŠPZ vozidla, fotí sa kufor sedadlá a strešný tapacír vozidla + plasty na vozidle, prípadne všetky nedostatky pred vykonaním služby (potrhané sedadlá a iné). Tento istý úkon sa vykoná aj po vykonaní služby.
- Obsluha je povinná vždy tieto fotografie nahrať do systému – do karty zákazníka.
- Zákazník je povinný pri preberaní vozidla skontrolovať vozidlo, či nedošlo k poškodeniu a podobne. V prípade, ak klient tento úkon neurobí, svojím podpisom na protokole o prevzatí vozidla prehlasuje, že nemá výhrady, a teda dodatočná reklamácia nie je možná.
- Spoločnosť neručí za stratu cenín, vecí podľa bodu XII. Hotovosť a ceniny je povinný zákazník pred pristavením vozidla odložiť.
- Zákazník vykonaním objednávky termínu prehlásil, že obchodné podmienky čítal, a plne s nimi súhlasí, dodatočné spochybnenie obchodných podmienok je neprípustné.
- Obchodné podmienky sú k nahliadnutiu aj v priestoroch spoločnosti a sú k dispozícií zákazníkovi, v prípade, ak by do nich chcel nazrieť. Obchodné podmienky sú k dispozícií aj na internetovej stránke spoločnosti ako aj priamo v objednávkovom formulári, kde je zákazníkovi umožnené pre klik pred odoslaním objednávky.
- Zákazník je náležite poučený pri preberaní vozidla, jeho správnej údržbe a prípadnej reklamácií. V prípade, ak zákazník nedodrží poučenie personálu, reklamácia sa na tieto nedostatky nevzťahuje pre porušenie poučenia od spoločnosti.
- Reklamačný proces sa riadi týmito obchodnými podmienkami podľa článku VI.
- V prípade, ak zákazník na tepovanie motorového vozidla využíva zľavnený kupón, ktorý je zakúpený prostredníctvom zľavneného portálu, je povinnosťou zákazníka vykonať po zakúpení zľavneného kupónu okamžitú rezerváciu termínu.
- V prípade ak má zákazník zakúpenú darčekovú poukážku našej spoločnosti, je klient povinný vykonať objednávku tak, aby nedošlo k prepadnutiu darčekovej poukážky, teda vykonať rezerváciu termínu predčasne. Spoločnosť nezodpovedá za oneskorenú objednávku zákazníka a taktiež za vyťaženosť termínov.
- Za prepadnutý kupón nenesie zodpovednosť spoločnosť. Spoločnosť je oprávnená neuznať zľavnený kupón, ak je po termíne jeho platnosti, a to viac ako dva dni.
- Hlavná sezóna tepovania motorových vozidiel je od 01.04. do 31.10. kalendárneho roka.
- Vozidlá sa tepujú len v pracovné dni. Počas dní voľna (víkendy) sa vozidla netepujú. Tepovanie počas víkendov je možné v ojedinelých prípadoch a závisí tiež na dohode strán (klient- spoločnosť.) prípadne je možné udeliť promo výnimku zo strany riaditeľa.
- Klient je povinný uviesť správnu ŠPZ vozidla, ak nezadá alebo neuvedie správnu ŠPZ vozidla, môže mu byť služba alebo vykonanie služby zo strany zamestnanca zrušená – prípadne odmietnutá v plnom rozsahu.
- Ak sa klient nedostaví na vykonanie služby v termín vykonania služby, ktorý si sám zvolil a neinformuje o tom včasne personál alebo oddelenie zákazníckej podpory a to minimálne 1 hodinu pred vykonaním služby, mu služba prepadá v plnom rozsahu. Opätovné dohodnutie si nového termínu je možné len za predpokladu, že došlo k udalosti, ktorá nemohla byť oznámená zákazníkom vopred – dopravná nehoda a iné. Len v tom prípade je možné klientovi bez prepadnutia platby vykonať službu opätovne bez nutnosti doplatku.
- Zamestnanec môže odmietnuť vykonať určitú objednanú a zaplatenú časť v službe pri tepovaní ako napríklad tepovanie stropného tapacíra alebo potrhaných sedadiel a to z dôvodu aby nedošlo k ešte väčšiemu poškodeniu a uvedenom predmete.
- Odovzdanie motorového vozidla prebieha kontrolou super vízora. Až po kontrole nezávislého orgánu je možné vozidlo po vykonaní služby odovzdať.
Článok IX.
Platba
- Zákazník má na výber možnosti platby, a to z pravidla hotovosť, zľavnený kupón, on-line platba, platba debetnou kartou – on-line alebo faktúra zo splatnosťou (pre exkluzívnych klientov), VIAMO platba, alebo kartou priamo na mieste, prípadne iné platobné metódy upravené časom.
- Pri platbe on-line a platbe debetnou kartou – on-line je zákazníkovi poskytnutá 5% zľava z celkovej sumy. Platba musí byť uhradená minimálne 48 hodín pred zarezervovaným termínom vykonania služby.
- Platba zľavneným kupónom sa riadi jednak podmienkami poskytovateľa zľavy, a jednak zo strany distribútora zľavy. Po prepadnutí kupón stráca svoju platnosť a reklamácia či vrátenie peňazí je vylúčená na oboch stranách.
- V prípade, ak sa zákazník rozhodne pre platbu on-line, musí byť platba zaplatená najneskôr 48 hodín pred vykonaním prác u zákazníka. V prípade, ak zákazník platbu nevykonaná, prepadá zákazníkovi termín vykonania služby, o čom je klient informovaný SMS správou zo systému PCS.
- Ak zákazník požiada, aby mu termín neprepadol, minimálne 48 hodín pre vykonaním služby, a to buď telefonicky, alebo emailom s odôvodnením, že službu (služby) vyplatí v hotovosti, je mu táto možnosť povolená avšak stráca nárok na zľavu 5% z celkovej sumy.
- Vykonanie on-line platby počas vykonania služby nie je prípustné.
- Zákazník je povinný v prípade platby v hotovosti mať pripravené peniaze, a to presne v stanovenej sume, prípadne tak, aby mohla obsluha vydať z poskytnutej hotovosti, nie však viac ako 5 násobok z platby zákazníka.
- Za rozdiely zistené po vykonaní práce nezodpovedáme.
- Zákazník môže po odoslaní objednávky požiadať o zmenu platby (napríklad z hotovosti na on-line platbu z 5% zľavou), avšak najneskôr 48 hodín pred vykonaním služby. Ak sa zákazník rozhodne pre zmenu, je potrebné túto informáciu nahlásiť prostredníctvom telefonátu na našu zákaznícku linku, alebo emailom a splnení podmienky uvedenej v článku IX. Odsek II.
- V prípade, ak zákazník po zvolení si on-line platby, platbu nevykoná, to znamená, platba nenabehne minimálne 24 hodín pred dňom, na kedy má klient vykonanú rezerváciu termínu, mu tento termín prepadá a služba mu vykonaná nebude.
- V prípade, ak zákazník žiada o vykonanie služby mimo mesta Košice, je táto služba podmienená platbou on-line a to z dôvodu zabezpečenia, že zákazník bude v daný termín objednania doma tak, aby sa mu služba mohla vykonať. Tento bod VOP sa nevzťahuje na stálych zákazníkov spoločnosti, ktorí už majú v evidencií PCS históriu.
- Po vykonaní platby on-line je klientovi obratom zaslané potvrdenie o úhrade na uvedený e-mail zákazníka. V prípade platby v hotovosti je klientovi taktiež zaslaný doklad o úhrade na kontaktný e-mail, ktorý poskytol pri on-line rezervácií.
Článok X.
Poskytnutie služby plnenia klimatizácie v motorovom vozidle
- klient je povinný vykonať si rezerváciu prostredníctvom on-line rezervačného systému
- Klient je povinný oznámiť všetky skutočnosti smerujúce k tomu, aby sa predišlo komplikáciám pri vykonávaní služby
- Spoločnosť prehlasuje, že službu vykonáva kvalifikovaný personál.
- Zákazník je povinný nahlásiť pravdivé údaje o vozidle.
- V prípade ak klient uvedie inú, alebo nesprávnu poznávaciu značku vozidla (ŠPZ), je obsluha spoločnosti povinná vozidlo neprijať. Klient je povinný uviesť všetky údaje v objednávke správne. Dodatočná oprava ŠPZ vozidla bez dodatočného vysvetlenia zo strany zákazníka je neprípustná. Zmenu alebo povolenie môže byť dané len na základe objektívnych skutočností (zmena vlastníka, prepis vozidla, a iné)
- V prípade ak je vozidlo po nehode, alebo bola klimatizácia opravovaná je služba plnenia klimatizačného okruhu vozidla vylúčená a zamestnanec môže klienta odmietnuť v plnom rozsahu.
- Platba za poskytnutú službu sa riadi platným cenníkom spoločnosti.
- V prípade ak sa služba nevykoná z dôvodu : zistenia úniku, alebo iných technických príčin klient platí za službu nasledovne:
- do vozidla nebolo vpustené chladivo ani olej s UV látkou (platí klient 50% z vykonanej služby) Klientovi bola tada vykonaná kontrola tesnosti – vákuovanie
- do vozidla bolo vpustené chladivo a olej s UV látkou (klient platí 100% poplatku)
- V prípade ak klientovi klimatizačný okruch vozidla nefunguje môže to byť spôsobené nasledujúcimi nedostatkami:
- vozidlo má vadný kompresor klimatizačného systému
- vozidlo má vadný senzor, ktorý zabezpečuje zopnutie klimatizačného okruhu
- je poškodená elektromagnetická spojka na kompresore
- Elektroinštalácia nie je v poriadku.
- Poistka je nefunkčná.
- Čidlá teplôt nedovolia zopnutie kompresora.
- iné bližšie nešpecifikované nedostatky.
- Spoločnosť tieto nedostatky neopravuje. Pokiaľ služba plnenia klimatizácie bola našim pracovníkom v plnom rozsahu vykonaná a klimatizačný okruch nefunguje je klient odporúčaný na servis a to buď do autorizovaného alebo neautorizovaného servisu, kde mu klimatizáciu sprevádzkujú. Zamestnanec nemôže klienta navádzať na niektorí vybraný servis.
- Spoločnosť neodporúča plnenie klimatizačného systému vozidla klientom, ktorý vedia, že vozidlo je po dopravnej nehode, prípadne majú vedomosť, že klimatizačný okruch je vadný.
- Spoločnosť odmietne vykonať plnenie klimatizácie vozidla aj v prípade ak zamestnanec zistí, že do vozidla bola klimatizačná jednotka domontovaná a teda netvorí súčasť vozidla od výroby.
- Zákazník je povinný poskytnúť všetky jemu známe informácie – skutočnosti, ktoré by viedli k odhaleniu problému s klimatizačným systémom, tak isto aj prípadnú opravu systému. Ak klient tieto vedomosti mal a zatajil ich znáša všetky náklady spojené s údržbou, ako aj náklady za poškodenie plniaceho stroja spoločnosti.
- Spoločnosť nenesie zodpovednosť za to, že o klimatizačný okruch sa klient nestaral.
- Klient po vykonaní služby dostáva odporúčanie, aby vykonával pravidelnú – ročnú údržbu vozidla o čom je umiestnený aj štítok v motorickej časti vozidla.
- Každý klient obdrží od spoločnosti po plnení klimatizačného okruhu certifikát o plnení – priamo z planiaceho stroja.
- Každé vozidlom ktoré bolo podrobené plneniu je označené štítkom spoločnosti, kde je uvedený čas vykonania služby – dátum, ŠPZ vozidla, koľko gramov chladivá bolo daných do vozidla a koľko gramov oleja bolo daných do systému kompresora, či bola vykonávaná aj dezinfekcia a iné skutočnosti, ktoré môžu viesť k identifikácií vozidla pri opätovnej návšteve nášho servisu.
- Nefunkčnosť klimatizačného okruhu vozidla je vylúčená našou spoločnosťou. Spoločnosť len skontroluje okruh – tesnosť okruhu a naplní ho požadovaným množstvom chladivá R134a, ktoré je uvedené v databáze podľa roku výroby vozidla ako aj modelu vozidla. Pokiaľ však i po plnení okruhu vozidlo nechladí je nútení klient vykonať návštevu servisu.
- Vrátenie peňazí – reklamácia je vylúčená a platba sa riadi podľa článku X. odsek VII.
- Spoločnosť plní klimatizačný okruch každého osobného motorového vozidla, ktoré sa plní chladivom typu R134A. Iné typy chladivá spoločnosť neplní.
- Spoločnosť vykonáva len servis klimatizácie. Pod pojmom servis klimatizácie sa rozumie: Kontrola tesnosti – vakuovanie – Vákuový test – kontrola úniku.
- Spoločnosť nevykonáva opravy klimatizačných zariadení – zásahom, výmenou potrubí chladiaceho systému a podobne. Tieto úkony vykonáva autorizovaný alebo neautorizovaný servis automobilov.
- Ak sa klient nedostaví na vykonanie služby v termín vykonania služby, ktorý si sám zvolil a neinformuje o tom včasne personál alebo oddelenie zákazníckej podpory a to minimálne 1 hodinu pred vykonaním služby, mu služba prepadá v plnom rozsahu. Opätovné dohodnutie si nového termínu je možné len za predpokladu, že došlo k udalosti, ktorá nemohla byť oznámená zákazníkom vopred – dopravná nehoda a iné. Len v tom prípade je možné klientovi bez prepadnutia platby vykonať službu opätovne bez nutnosti doplatku.
- V prípade ak klimatizačný okruh prestane chladiť po niekoľkých dňoch od naplnenia je chyba zjavne na strane vozidla a zákazník je povinný túto vadu dať opraviť v servise.
- V prípade ak vozidlo chladilo a všetko bolo v poriadku a vada sa objaví po čase pár dní, že vozidlo nechladí môže spoločnosť vykonať skúšku tlakov za poplatok 5,- EUR. Vykonanie tohto zákroku však nie je zárukou samotného odstránenia chyby.
- Chybu nechladenia po 2 a viac dňoch nie je možné preniesť na zodpovednosť našej spoločnosti.
Článok XI.
Aplikácia NANO technológie na motorové vozidlo
- Aplikácia NANO technológie prebieha niekoľko hodín.
- Aplikáciu NANO technológie je možné aplikovať na každé motorové vozidlo, ktoré nemá veľké poškodenia
- NANO technológia vydrží po aplikácií na vozidle cca 12 mesiacov v závislosti od správneho udržiavania zo strany zákazníka na základe poučenia zo strany zamestnanca našej spoločnosti.
- NANO technológia sa aplikuje na karosériu, okná ako aj disky.
- Aplikáciu vykoná personál na to vyškolený. A doba trvania aplikácie je cca 6 hodín. Po aplikácií sa odporúča vozidlo nechať v priestoroch prevádzky a to do vytvrdnutia politúry.
- Ak zákazník trvá na prevzatí vozidla skôr padá tým záruka zo strany spoločnosti na účinok NANO ochrany.
- Aplikáciou sa na laku, oknách a diskoch vytvorí tenký NANO film, ktorý odpudzuje vodu a nečistoty z vozidla bez námahy.
- Po aplikácií je potrebné aby zákazník nenavštevoval AUTOUMYVÁRKY, ktoré využívajú rotačné kefy, alebo agresívne auto šampóny či autokozmetiku.
- Zákazník je povinný informovať autoumývarku, že na jeho vozidle je aplikovaná NANO kozmetika.
- Spoločnosť nenesie zodpovednosť za nedodržanie pokynov zákazníka.
- Vozidlo by mal klient ošetrovať po aplikácií len čistou vodou, prípadne šampónom na to určeným bez obsahu vosku.
- Aplikáciou NANO kozmetiky sa neodstránia škrabance vozidla ani odreniny laku od kamienkov alebo iné poškodenia laku.
- NANO vytvorí na laku, oknách a diskoch tenký film častíc, ktoré zabránia opätovnej tvorbe odrenín od kamienkov alebo inej tvorbe poškodenia laku.
- Všetky ostatné ustanovenia sú dohodnuté medzi zákazníkom a zamestnancom spoločnosti
Článok XII.
Kúpa darčekovej poukážky a jej následne využitie
- Spoločnosť ponúka na svojej web stránke na predaj aj darčekové poukážky – kupóny na službu pre svojich zákazníkov a ich rodinných príslušníkov, alebo známych.
- Spoločnosť predáva prostredníctvom svojej webovej stránky darčekové poukážky určené pre Domácnosť, Auto, Klimatizácia a iné.
- Každá z uvedených darčekových poukážok má striktne vymedzené časové obdobie platnosti poukážky.
- Darčeková poukážka je cenina spoločnosti, chránená na ceninovom papieri, a odlíšená je generovaných číslom poukážky.
- Falšovanie, alebo kopírovanie darčekovej poukážky je trestné v zmysle platnej právnej úpravy Slovenskej republiky
- Každá darčeková poukážka upravuje aj miesto jej možného využitia v rámci Slovenska.
- Spoločnosť distribuuje darčekové poukážky určené pre región, alebo plošne pre celé územie Slovenskej republiky.
- Darčeková poukážka je prenosná, je možné ju darovať.
- Darčeková poukážka nahrádza hotovosť v plnom rozsahu. Služby nad rámec darčekovej poukážky je klient povinný uhradiť v hotovosti, alebo on-line.
- Darčekovú kartu je možné využiť prostredníctvom On-line rezervačného systému, kde si klient v sekcií platba v jednotlivých objednávkach vyberie spôsob platby ,,darčeková poukážka,, následne zadá špeciálne identifikačné číslo darčekovej poukážky a nechá svoju platnosť overiť, a následne záväzne objednávku odošle.
- Klient zodpovedá za včasné využitie darčekovej poukážky. Túto zodpovednosť nie je možné presunúť na spoločnosť BUSINESS NUMBER ONE s.r.o. teda klient je povinný vykonať včasnú rezerváciu termínu, a to z dôvodu, aby nedošlo k obsadenosti termínov pred samotným koncom platnosti poukážky/poukážok.
- V prípade ak klient požaduje, aby jeho poukážka bola zamenená za novú poukážku, musí uviesť dôvod prečo žiada o takýto úkon a následne je povinný vypísať tlačivo ŽIADOSŤ O ZÁMENU DARČEKOVEJ POUKÁŽKY, ktoré sa nachádza na stránke spoločnosti v sekcií ,,na stiahnutie,, na spodnej strane internetovej stránky. Toto tlačivo spolu s prílohami je potrebné zaslať na adresu spoločnosti a to doporučenou poštovou zásielkou.
- V prípade ak klient zašle tlačivo na zámenu darčekovej poukážky, spoločnosť si vyhradzuje právo na rozhodnutie v termíne do 30 dní. V ojedinelých prípadoch môže spoločnosť lehotu predĺžiť o ďalších 30 kalendárnych dní, a však o tomto úkone musí byť zákazník informovaný.
- Spoločnosť v uvedených prípadoch môže rozhodnúť aj zamietavo a teda nemusí zákazníkovi schváliť možnosť zámeny darčekovej poukážky za novú poukážku z predlženou platnosťou. V takom prípade voči rozhodnutiu oddelenie reklamácií a likvidácií našej spoločnosti, nie je možné podať opravný prostriedok v rámci štruktúry spoločnosti.
- V prípade ak sa klient domáha svojich práv a je presvedčený, že spoločnosť vo veci nerozhodla správne v rámci týchto všeobecných obchodných podmienok, môže požiadať príslušný súd v meste sídla spoločnosti t.j. Košice – mesto o to, aby vec bola prešetrená a aby vo veci zaujal rozhodnutie súd. Spoločnosť je povinná rešpektovať rozhodnutie súdu.
- V prípade ak klient požaduje vrátenie peňazí pred koncom platnosť darčekovej poukážky a to tlačivom s názvom ŽIADOSŤ O VRATKU je potrebné dané tlačivo si stiahnuť z našej internetovej stránky zo sekcie na stiahnutie v spodnej liste internetovej stránky. Tlačivo je potrebné vypísať, odôvodniť a poslať na oddelenie reklamácií a likvidácií na adresu a to doporučenou poštovou zásielkou.
- Spoločnosť si aj v tomto prípade podľa bodu XVI článku XI, vyhradzuje právo na rozhodnutie 30 dní a v ojedinelých prípadoch môže spoločnosť lehotu na rozhodnutie predĺžiť o ďalších 30 dní. Tak ako je uvedené v článku XI bod XIII týchto všeobecných obchodných podmienok.
- V prípade ak klient nestihne vykonať rezerváciu termínu a to z dôvodu obsadenosti termínov, darčeková karta mu prepadá v plnom rozsahu a to v prípade ak by nedošlo k uvoľneniu žiadneho termínu počas vyťažených – obsadených termínov. V prípade ak nastane takáto situácia riadi sa podľa článku XI, bod XI.
Článok XIII.
Doručovanie písomností
- Zákazník musí v prípade ak požaduje formou žiadosti o nejaký úkon písomne vyrozumieť oddelenie reklamácií a likvidácie na adresu spoločnosti.
- V prípade ak zákazník požaduje kontaktovať písomne prostredníctvom pošty detašované pracovisko v Košiciach vykoná tak na adresu spoločnosti v Košiciach
- Spoločnosť odpovedá v lehote na to určenej v týchto obchodných podmienkach na adresu uvedenú zákazníkom v písomnosti adresovanej spoločnosti.
Článok XIV.
Hodnotenie zákazníka spoločnosťou
- Spoločnosť môže hodnotiť zákazníka na stupnici od najlepší po najhorší.
- Pri hodnotení najlepší klient získa zľavnený kód na zľavu 30% na ďalší nákup, alebo využitie ďalšej služby. Uvedený kód platí po dobu jedného mesiaca a je viazaný len na e-mail, telefónne číslo a meno zákazníka
- Pri hodnotení dobrý, klient získa zľavnený kód na zľavu 20% na ďalší nákup, alebo využitie ďalšej služby. Uvedený kód platí po dobu jedného mesiaca a je viazaný len na e-mail, telefónne číslo a meno zákazníka
- Pri hodnoteniach (neutrálny, zlý), zákazník nezíska žiadnu zľavu. Spoločnosť tento úkon neskúma a nie je ani povinná zákazníka pre udelený dôvod hodnotenia informovať.
- Pri hodnotení (najhorší), zákazník automaticky ide do black listu spoločnosti a ďalšie objedávanie zo strany zákazníka je neprípustné je zakázané. V prípade ak klient skončí v Black liste, je spoločnosť povinná uchovať aj poznámku pre ktorý dôvod sa dostal klient do black listu.
Článok XV.
Pridanie hodnotenia zo strany zákazníka
- Zákazník môže spoločnosť taktiež hodnotiť.
- Zákazníkovi je po vykonaní služby zaslaní odkaz na pridanie referencie, kde môže hodnotiť správanie obsluhy, vykonanú službu a všetky možné informácie, ktoré považuje za podstatné a z ktorými by sa chcel podeliť
- Spoločnosť pridané referencie nekontroluje, neschvaľuje a ani nijak neobmedzuje na pozitívne a negatívne
- Zákazník je povinný počas pridávania referencií sa riadiť Etickým kódexom, nesmie sa vyjadrovať rasisticky, vulgárne. Zákazník by mal pridávať referencie tak aby nepoškodzoval meno tretích strán v prípade ak sa jedná o domnienky alebo nepodložené skutočnosti pridaného hodnotenia.
- Do diskusií, referencií sa môžu zapojiť aj klienti, ktorí majú k dispozícií odkaz na pridávanie referencie.
- Zákazník je povinný v prípade ak sa rozhodne o udelenie referencie spoločnosti pridať maximálne jednu referenciu a to z dôvodu aby nedochádzalo k spamovaniu stránky.
- Spoločnosť si vyhradzuje právo na vymazanie referencie v prípade ak sa jedná o referenciu rasistickú, urážlivú, alebo poškodzujúcu jednotlivca či skupinu.
- Spoločnosť je povinná v prípade dožiadania orgánov činných v trestnom konaní podľa § 3 odsek 1 a 2 trestného zákona poskytnúť súčinnosť pri objasňovaní trestného činu a teda je povinná na vyžiadanie OČTK poskytnúť všetky informácie, ktoré by mohli viesť k poškodzovaniu práv ostatných.
Článok XVI.
Black list spoločnosti
- Spoločnosť vedie pre potreby ochrany spoločnosti aj Black list zákazníkov.
- Black list slúži na zablokovanie už odbaveného zákazníka.
- Dôvodom, pre ktorý môže zákazník skončiť v Black liste je niekoľko. Klient bol agresívny, nedodržiaval etiku správania, urážal obsluhu, prípade došlo k ataku slovnému, alebo fyzickému. Obsluha automaticky takúto skutočnosť oznámi nadriadenému, ktorý postúpi v prípade ublíženia na zdraví túto informáciu orgánom činným v trestnom konaní, a taktiež pristúpi k zablokovaniu zákazníka.
- Ďalšími dôvodmi (menej závažnými) pre ktoré môže klient skončiť v Black liste s takého charakteru, že klient svojím konaním spôsobil škodu menšieho rozsahu spoločnosti. A to sú:
- Klient si objednal službu s platbou v hotovosti a nebol doma. Spoločnosti vznikli
náklady na cestovné a zaplatenie zamestnanca.
- Klient si objednal službu – tovar (darčekové poukážky) na dobierku a dobierku
neprevzal v odbernej lehote.
- V prípade ak dôjde ku skutočnosti podľa bodu IV tohto článku, a zákazník požaduje opätovné uvoľnenie z Black listu sa toto konanie vykoná len pod podmienkou platby dojednanej sumy za služby vopred na základe vystavenej faktúry.
- Spoločnosť môže k uvedenému opätovnému úkonu požadovať aj zaplatenie vzniknutých nákladov.
Článok XVII.
Povinnosti zákazníka pri platbe on-line
- Zákazník pri vykonávaní objednávky si vyberá spôsob platby.
- V prípade ak si zákazník vyberie platbu on-line (bankový prevod, alebo platba kartou), je povinný vykonať on-line úhradu okamžite, a to tak aby sa jeho objednávka potvrdila.
- V prípade ak klient nevykoná on-line platbu do 24 hodín od odoslania objednávky do centra pre spracovanie objednávok, sa jeho objednávka systémovo zruší ako odmietnutá o čom bude zákazník informovaný SMS správou.
- Po zrušení objednávky je ešte možné objednávku obnoviť počas nasledujúcich 24 hodín od odmietnutia a to len za predpokladu, že objednávka bude zaplatená vybraným on-line spôsobom.
- V prípade ak klient sa pomýlil a zvolil on-line platbu omylom, je možné požiadať o zmenu platbu z on-line na hotovosť, alebo akýkoľvek iný druh platby, ktoré ma spoločnosť k dispozícií
Článok XVIII.
Tlačivá – žiadosti
- Zákazník má k dispozícií rôzne tlačivá, ktoré môže využiť pri komunikačnom styku formou žiadosti.
- Určitý komunikačný spôsob formou tlačív je upravený v samotných obchodných podmienkach spoločnosti a je výhradne vybavovaný na základe predpísaných tlačív spoločnosti a ich následným spracovaním.
- Zákazník má k dispozícií nasledujúce tlačivá, ktoré si vie stiahnuť z internetovej stránky spoločnosti v sekcii na stiahnutie. :
a) - Žiadosť o vrátku finančných prostriedkov
b) - Žiadosť o reklamáciu číslo I.
c) - Žiadosť o zámenu darčekovej poukážky
d) - Žiadosť o reklamáciu číslo II.
e) - Žiadosť o zámenu zľavneného kupónu za darčekovú poukážku
f) - Iné tlačiva, ktoré nadobudli platnosť po týchto obchodných podmienkach
- Zákazník, je povinný používať tieto tlačivá v prípade ak žiada o jednu z hore uvedených možnosti.
- Zákazník je povinný adresovať uvedené tlačivo v origináli spolu s prílohami na adresy uvedené v týchto obchodných podmienkach spoločnosti.
- V prípade ak zákazník nezašle požadované tlačivo (originál) poštou, alebo neodovzdá tlačivo na našej pobočke nie je možné vo veci rozhodnúť.
- Zaslané tlačivá prostredníctvom e-mailu nie sú akceptované.
- Akékoľvek napadnutie zo strany zákazníka, že nebolo vo veci zo strany spoločnosti zaujaté stanovisko, s tým, že spoločnosť nevykonala rozhodovanie na základe zaslaného tlačiva prostredníctvom e-mailu, je neprípustné.
Článok XIX.
Zakúpený zľavnený kupón / nevyužitie kupónu pre blokovanie
- V prípade ak zákazník vie, že je blokovaný v našom systéme pre niektorí z dôvodov uvedený v článku číslo XV týchto obchodných podmienok, no i napriek tomu si zakúpi zľavnený kupón od partnerskej spoločnosti, môže mu naša spoločnosť službu nevykonať.
- Zákazník môže nasledovným spôsobom požiadať partnerskú spoločnosť, aby mu vrátila peniaze za zakúpený kupón na nami poskytovanú službu.
- Spoločnosť neprepláca a ani nevracia finančné prostriedky za kupóny externých predajcov v prípade ak nedošlo k jeho označeniu (stornovaniu).
- Spoločnosť si vyhradzuje úplne právo službu nevykonať, službu odmietnuť, alebo nepovoliť vykonanie objednávky už blokovaného zákazníka bez možnosti napadnutia zo strany zákazníka podľa ObZ.
- V prípade ak zákazník nie je informovaný, alebo si nie je vedomí, že sa nachádza na black liste, je jeho povinnosťou kontaktovať našu spoločnosť a požiadať o poskytnutie informácií, prečo sa nachádza v black liste. Spoločnosť následne informuje klienta pre aký dôvod je blokovaný.
Článok XX.
Platobná metóda CARD PAY
- Zákazníci spoločnosti majú k dispozícií novú platobnú metódu, ktorú im ponúka naša spoločnosť
- Zákazníci môžu pomocou tejto platobnej metódy požiadať o vydanie takzvanej platobnej karty s čipom pod označením CARD PAY
- Uvedená platobná metóda slúži ako peňaženka, kde má klient k dispozícií svoje finančné zdroje. Klient požiada o vydanie platobnej karty a dobije si na ňu určitú výšku kreditu.
- K výške kreditu, ktorú si klient dobije sa pripočítavajú % navyše za vernosť.
- Uvedenú platobnú kartu našej spoločnosti bude môcť klient postupne využívať aj v implementovaných partnerských spoločnostiach (auto-umyvárka, alebo iné).
- Za platbu našou platobnou kartou bude klient opätovne dostávať na svoju kartu body (závisí od výšky platby), ktoré sa mu každý štvrť rok zrátajú a premenia sa na peniaze, ktoré bude môcť klient opätovne v obehu použiť.
- K uvedenej platobnej karte, klient vypísaním objednávky bude mať možnosť na konci objednávky platobnej karty vytlačiť si dokumenty k podpisu, alebo požiada aby mu dokumenty boli zaslané poštou.
- Po doručení podpísaných dokumentov bude zákazníkovi zaslaná platobná karta z čipom samostatne bez PIN kódu.
- Zásielky to je platobná karta a PIN kód sa posielajú nezávisle od seba a nie v rovnaký deň.
- Platobná metóda CARD PAY nadobúda účinnosť a platnosť odo dňa 01.10.2016 v danom termíne si ju bude môcť zákazník objednať.
- Všetky ostatné neuvedené informácia a podmienky uplatnenia budú spresnené v dodatku číslo I. obchodných podmienok spoločnosti
Článok XXI.
Vysvetlenie pojmov textových správ
- SMS správa v znení ODMIETNUTÉ definuje situáciu, kedy zamestnanec spoločnosti dospel k názoru, že službu nie je možné vykonať z dôvodov ohrozenia zdravia zamestnanca, alebo z dôvodov ataku zákazníka, prípadne pre nevyhovujúce priestory, kde sa má služba vykonávať alebo pre vlastné a vnútorne presvedčenie zamestnanca.
- SMS správa v znení MEŠKANIE definuje stav, kedy obsluha podľa obchodných podmienok môže zadať čas meškania k vykonaniu služby k zákazníkovi. Je to stav, kedy zamestnanec reálne vie, že sa nestihne premiestniť k zákazníkovi na čas. Meškanie môže byť spôsobené poruchou na zariadení, prípadne kolónami v doprave, alebo zdržanie pri výkone služby u predchádzajúceho zákazníka.
- SMS správa v znení ZAMIETNUTÉ definuje stav, kedy operátor spoločnosti zmietne objednávku pre chybu v objednávke. Chybou v objednávke sa rozumie stav, kedy zákazník zadal nepravdivé údaje (neplatnosť čísla, alebo hesla zľavneného kupónu), prípadne zákazník si zvolil platbu on-line alebo on-line kartou a úhradu do 24 hodín nevykonal.
- SMS správa v znení NEVYKONANÁ definuje stav, kedy zamestnanec spoločnosti sa dostaví na miesto vykonania služby, definované zákazníkov, na presne objednanú hodinu, ktorú sú zákazník v objednávke stanovil a zákazník nie je k dispozícií. Obsluha je oprávnená na základe zamedzenia meškania k vykonaniu služby u iného zákazníka objednávku označiť ako nevykonaná. To isté platí aj v prípade, že klient nepristaví vozidlo na vykonanie služby.
- SMS správa v znení TECHNICKÁ PORUCHA definuje stav, kedy zamestnanec spoločnosti zistí technický nevyhovujúci stav na zariadení, alebo motorovom vozidle. Nevyhovujúci stav na zariadení môže vzniknúť (kontamináciou v zamorenom prostredí, kedy je nariadená 24hodinová dezinfekcia, alebo poruchou na stroji)
Článok XXII.
Doručovanie objednaného tovaru
- Spoločnosť BUSINESS NUMBER ONE s.r.o. ponúka svojím klientom možnosť objednať si nie len službu, ale aj tovar.
- Pod pojmom tovar sa rozumejú rôzne darčekové predmety (šálky, perá), ale aj rôzne poukážky, kupóny na služby či darčekové karty na využitie služieb s určitou platnosťou
- Tovar sa objednáva cez stránku spoločnosti v sekcií objednávka – nová objednávka darčekové predmety a poukážky.
- Tovar je expedovaný prostredníctvom Slovenskej pošty
- Tovar sa expeduje s možnosťou platby on-line, alebo možnosťou platby on-line kartou, prípadne na dobierku.
- V prípade ak si klient zvolí platbu on-line, alebo on-line kartou získa zľavu z nákupu 5%
- Ak si klient zvolí platbu podľa bodu VI, je povinný platbu uskutočniť okamžite po odoslaní objednávky, prípadne do 24 hodín. V prípade ak platbu spoločnosť nezaznamená objednávku zamietne o čom bude klient informovaný do 24 hodín
- V prípade ak si klient zvolí spôsob platby za objednaný tovar dobierkou, pripočíta sa k jeho objednávke suma vo výške 2,50 EUR
- V prípade ak klient tovar zaplatený na dobierku neprevezme do lehoty stanovenej v bode X tohto článku považuje spoločnosť, že klient nemá záujem o objednaný tovar a objednávku klient zruší a kartu zákazníka zablokuje, premiestni do Black listu.
- Odberná lehota pri objednaní služieb s platbou na dobierku je stanovená odosielateľom na 7 pracovných dní. Odberná doba pri platbe on-line alebo on-line kartou je 18 dní.
- V prípade ak klient zmeškal lehotu na vyzdvihnutie zásielky z pošty pri platbe na dobierku a chce vykonať opätovnú objednávku tovaru alebo služby, je povinný požiadať telefonicky spoločnosť BUSINESS NUMBER ONE s.r.o., aby klienta odblokovala z Black listu a aby si klient mohol objednávku vykonať. V tomto prípade platí, že klient je povinný platbu za objednaný tovar uskutočniť už vopred, kde k jeho objednávke bude pripočítaná aj manipulácia (poplatok za opätovné vystavenie a odoslanie)
- V prípade ak klient zmeškal vyzdvihnutie zásielky na pošte a za objednávku zaplatil on-line, je povinný si túto objednávku vyzdvihnúť osobne na našich prevádzkach. Opätovné odoslanie je možné ale len za dodatočný poplatok vo výške 5 ,- EUR.
- Prevzatie zásielky inou osobou ako objednávateľom na prevádzke je možné a to legitimáciou osoby, predložením dokladu totožnosti obsluhe, ktorá tento úkon zaznamená na tlačive – osobné prevzatie ako aj do karty zákazníka. Tento úkon je bezplatný a spoločnosť ho neúčtuje.
- Stanovenie sumy za opätovné vystavenie podľa body XI. Tohto článku môže byť individuálne a to z toho dôvodu, že závisí, aké náklady spoločnosť vynaložila pri expedovaní objednávky Slovenskou poštou, a aká vysoká bola dobierková suma.
- V prípade ak klient zmeškal lehotou na vyzdvihnutie zásielky z pošty pri platbe on-line a chce vykonať opätovné zaslanie zásielky, je tento úkon spoplatnený do výšky 5,- EUR jednorázovo (poplatok je určený za podanie zásielky a náklady s tým spojené)
Článok XXIII.
Vrátenie finančných prostriedkov
- Spoločnosť na základe zákona o ochrane spotrebiteľa, ale aj na základe Občianskeho zákonníka v prípade ak sa jedná o fyzickú osobu – nepodnikateľ, v prípade právnickej osoby podľa Obchodného zákonníka je povinná v prípade žiadosti klienta o vrátenie tovaru poskytnúť plnenie klientovi späť v plnej výške.
- Plnenie finančných prostriedkov sa vykonáva na základe podanej žiadosti (žiadosť o vrátku finančných prostriedkov), ktorú klient je povinný podať – zaslať spolu z tovarom na adresu a to do 7 dní od objednania tovaru.
- Vratká finančných prostriedkov bude poukázaná buď na účet zákazníka, alebo na adresu, podľa toho ako určí klient v žiadosti a to do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti a tovaru .
- Vrátka finančných prostriedkov za tovar nie je možná po 7 dňoch od objednania on-line.
- Vrátka finančných prostriedkov prebieha schvaľovacím procesom, pokiaľ neboli porušené ustanovenia týchto obchodných podmienok spoločnosti.
Článok XXIV.
Hierarchia spoločnosti a kompetencie
- Na čele spoločnosti stojí Generálny riaditeľ, ktorého funkcia je upravená zmluvou o výkone, ktorú podpisuje z predstavenstvom spoločnosti.
- Generálny riaditeľ háji záujmy spoločnosti, upravuje jednotlivé kroky spoločnosti a spoločnosť rozvíja ako na vonok tak aj vo vnútri spoločnosti
- Druhou pozíciou v rámci spoločnosti vo vnútri štátu Slovenská republika je riaditeľ pre Slovenskú republiku. Funkcia riaditeľa pre Slovenskú republiku vychádza zo štatútu spoločnosti a úlohou riaditeľa je hájiť a kontrolovať stav spoločnosti v rámci krajiny, dohliadať na chod prevádzok a vytvárať prostredie pre spokojných zákazníkov a zamestnancov.
Ďalšími pozíciami v rámci spoločnosti sú:
a) - Riaditeľ prevádzky – táto funkcia môže byť zlúčená z funkciou riaditeľa pre krajinu
b) – Zástupca riaditeľa (námestník) – funkcia môže byť zlúčená len z funkciami nižšej inštancie
c) - Vedúci prevádzky – má na starosti zamestnancov na prevádzke. Táto funkcia je zlučiteľná z funkciou nižšej inštancie a úlohou vedúceho prevádzky je kontrola personálu.
d) - Obchodný zástupca spoločnosti – ponúka produkty a služby
e) - Zamestnanci spoločnosti na úrovni interného pracovného pomeru
f) - Zamestnanec spoločnosti – pracujúci v externej forme
Článok XXV.
Záverečné a prechodné ustanovenia
- Klient môže požadovať vrátenie peňazí za tovar, ktorý mi spoločnosť poskytla a to najneskôr do 7 dní od zakúpenia služby – tovaru a to bez uvedenia dôvodu. (toto platí len pre prípad, že došlo k objednaniu služieb on-line)
- V prípade ak klient požaduje vrátenie peňazí do 7 dní od objednania, je potrebné vypísať žiadosť o vrátku a priložiť doklad o zaplatení a taktiež pripojiť objednaný tovar v prípade ak sa jedná o tovar nie službu. V prípade služby je potrebné vypísať žiadosť a zaslať doklad o zaplatení.
- Žiadosti o vrátku finančných prostriedkov za tovar, alebo službu nie je možné akceptovať po 30 dňoch od zakúpenia.
- Tieto všeobecné obchodné podmienky spoločnosti sú akceptované každým zákazníkom, ktorý odošle objednávku prostredníctvom ON-LINE objednávkového systému.
- V prípade ak klient nesúhlasí z niektorým bodom uvedeným v týchto obchodných podmienkach je povinný pre uzatvoreným zmluvy (vykonaním objednávky) túto skutočnosť oznámiť spoločnosti, ktorá rozhodne či vyhovie zákazníkovi, alebo zákazníkovi nevyhovie.
- Ostatné dojednania, ktoré nie sú upravené v týchto obchodných podmienkach spoločnosti sa riadia dodatkami spoločnosti.
- V prípade ak akékoľvek dojedanie nie je upravené ani vo všeobecných obchodných podmienkach a ani nie sú upravené dodatkami, riadia sa platnou právnou úpravou Slovenskej republiky, konkrétne zákonom o ochrane spotrebiteľa a Občianskym zákonníkom v prípade ak sa jedná o fyzickú osobu – nepodnikateľa, alebo Obchodným zákonníkom v prípade ak sa jedná o fyzickú osobu podnikateľ, alebo právnickú osobu
- Zamestnanec je osoba poverená výkonom práce zamestnávateľom, ktorá v mene spoločností koná a rozhoduje, chráni záujmy spoločnosti a je povinná správať sa profesionálne, čestne tak aby neohrozila záujmy spoločnosti ako aj záujmy zákazníka.